هم زمان با هفته وقف همایش "وقف و رسانه" در امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام غلامرضا عادل در همایش "وقف و رسانه" در محل سالن اجتماعات سید الشهدا امامزاده جعفر علیه السلام خطاب به مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات استان یزد اظهار داشت: بستر توسعه انسانی و مبانی زندگی انسان در جامعه، روابط عمومی ها هستند .
وی با اشاره به اینکه سازمان خوب حول محور یک روابط عمومی خوب است ، گفت : کار روابط عمومی یک کار مقدس و قابل ستودنی است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود : اطلاع رسانی باید دارای ارزش های الهی باشد و به دور از ریا کاری انجام شود .
حجت الاسلام عادل در ادامه گفت : وقف احسانی جاودان و ماندگار است و مصداق بارز از انفاق است .وی درپایان گفت : وقف مرز آگاهانه بین دلبستن و دل کندن است .
احمد خانی عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی استان یزد نیز در این همایش در خصوص راهکارهای برنامه ریزی استراتژیک مطالبی را عنوان نمود.
وی منبع قدرت ،عرصه روابط عمومی ، تعریفی از واقعیت اجتماعی ، عنصر یکدلی برای شهرت و یک الگو برای هنجار را از تاکتیک های روابط عمومی برشمرد .
خانی همچنین در ادامه گفت : فعالیت نوشتاری ، گفتاری ، رسانه الکترونیک ، تبلیغات محیطی ، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ از جمله تکنیک های ارتباطی می باشد .
بودجه بندی ، جدول زمانبندی ، اجرای برنامه و بازخورد برنامه و سنجش اثر بخش آن از جمله مواردی بود که وی بر آن اشاره کرد.
در پایان این نشست یک روزه سید عبد المجید قائم محمدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری یزد ضمن گرامیداشت هفته وقف و ارائه گزارش مبسوطی از برنامه های روابط عمومی های ادارات استان در رابطه با ایجاد وقف جدید با رویکرد های نوین مطالبی را عنوان نمود.
در پایان این مراسم از نیره شفیعی ‌پور سرپرست خبرگزاری مهر، حسین جلالی سردبیر سایت خبری یزد فردا، محمودرضا رحمانی سرپرست خبرگزاری ایرنا و اعظم السادات میرجلیلی از خبرگزاری ایکنا در حوزه رسانه های مجازی فعال در زمینه وقف تقدیر شد.
همچنین از مسعود میر جلیلی به عنوان عکاس برتر در حوزه وقف تجلیل به عمل آمد.
در گروه رسانه های مکتوب نیز از محمد مسعود ارکان مدیرمسئول روزنامه پیمان یزد و ملک مسعود ملک از دوهفته نامه ملک یزد در این زمینه تقدیر شد.

گفتنی است این نشست در تاریخ 27 دی ماه 91 در محل سالن همایش سید آلشهداء آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا